keskiviikko 24. joulukuuta 2014

MERRY XMAS 2014


Taas on sen aika kun SOME täyttyy jouluonnitteluista ja fiilistelyistä. Pitäähän sitä itsekkin nyt tulla teille toivottamaan rauhallista joulua! Joulu on kyllä ihanaa aikaa, erityisesti rakastan joulussa, punaisesta väristä ja tietenkin kaikki koristelut ja ruoat! Mutta varsinkin pistää silmään joulupäivän outfitit! Punaiset huulet, tonttulakit ja ihanat ihmiset♥ 
Monet teistä, jotka ovat pitemmän aikaa seuraillut mun elämään, niin tietää mitä yleensä mulle tapahtuu jouluna. Eli joulu yleensä merkitsee mulle lähtöä ulkomaille! Tänäänkin lähden itse Sri Lankan lämpöön, joten syykin lienee myös nyt blogin päivittelyssä, sillä en voi sinä aikana tulla päivittelemään! Mun joulut on jokavuos erilaisia, ja tykkään tästäkin tavasta viettää joulua, sillä saahan sitä silti viettää perheen kaa yhteistäaikaa, ja se on musta tärkeintä tässä koko joulussa!
Mutta välillä oishan se mukava palata vanhoihin perinteisiin jouluna. Aamupuurot, jouluohjelmat, kuusen ja talon koristelut, jouluruoat, joulusauna ja lahjat! 
Mutta eiköhän tätä joulua ole nyt jonkun verran tässä hössötetty, joten nyt vain voin toivottaa teille,

Ihanaa ja rauhallista joulua rakkaat lukijat! Ensivuoden puolella taas nähään mun kirjoitukset! 
kuvat we♥it

SUURELLÄ SYDÄMELLÄ: Nea ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistathan kommentoida asiallisesti! Kritiikkiä saa antaa, mutta anna se oikeassa muodossa. Pidetään yhdessä blogimme hyvässä kunnossa!
♥ Jenna ja Nea