keskiviikko 26. marraskuuta 2014

HOW I RELAX?


"Life is so much easier when you just chill out" Joskus se on ihanaa vain olla ja hengähtää. Varsinkin kun usein olen todella kiireinen, niin lepo on kyllä tarvittavaa. Sauna, lämmin suihku, valot, kynttilät, ruoka, lämmin tee hunajan kera, tv, rennot vaatteet, sotkunuttura ja miljoonat muut asiat saa mut rentoutumaan. Kaikilla on erilaisia tapoja rentoutua, joten nyt te saatte vuorostaan kurkahtaa mun tapoihin!  

Ihana joulumieltä tuova valosydän, tuo ihanaa rauhallisuutta mun huoneeseen. Välillä vain pidän tuota ja kynttilää päällä, jotka saa mut rentoutumaan, sillä pimeä ja pienet tunnelmalliset valot, wau mikä yhdistelmä.

Koulussa kokopäivän ollut päällä farkut ja paita, jotka painuvat ihoa vasten. Yks ihanimmista tunteista on heittää "epämukavat" vaatteet pois päältä ja vaihtaa ne väljiin oloiluvaatteisiin! Samaistuuko kukaan?

Ja muistakaa, että ei unohdeta lämpimiä sisätossuja! Varsinkin nyt talvella on tosi ihana käyttää, mutta voiko tuota edes talveksi sanoa, jos ikkunasta katsoo? Ei minusta.

Huomatkaa ihana juurikasvu ja kellertävyys hiuksissa.. Pakko taikoo näille jotain uutta lähipäivänä! Mutta muutamassa sekunissa tehty sotkunuttura. Sotkunutturoissa on hyvätpuolensa ja huonot, sillä omat hiukset yleensä jää ponkkariin kiinni ja katkeaa. On mulla kyllä ärsyttävä hiuslaatu! 

Musiikki, se auttaa kummasti! Lemppari soittolista päälle ja se saa luomaan ihanan fiiliksen. Myös vanhat hittibiisit antaa muistoja, jotka valtaa mun pään. Musiikki saa mut onnelliseks liekö sen syy, sillä musiikki on ollut aina lähellä mua! Jos, ette tienneet niin soittelen aina satunnaisesti omatoimisesti kitaraa. Hahh tän blogin kautta kyllä oppii tutustuu muhun enemmän. 

Yleensä mulla olis noiden oreo-keksien sijaan suklaata. Mutta vielä löyty noita keksejä Tanskan matkan jälkeen! Harmi että Suomesta oreoita ei saa, mutta oletteko koskaan kuullut NEO-kekseistä?  Melkein samanlaisia kuin oreot ja ne herkullisuudet löytyy Lidlistä! Viime kesänä tuli syötyä niitä kiitettävä määrä. Ruoka vähän niiku musiikki, sillä sekin saa mut onnelliseks. Ne kuuluu kyllä mun onnellisuustekijälistaan! 


Leffan katsominen näiden kaikkien operaatioiden jälkeen. Se vasta on kirsikka jäätelön päälle♥ Ja itse ainaskin oon sellasta tyyppiä, joka nauttii leffan katsomisesta!

Onko teillä jotain hyviä rentoutumisvinkkejä ja haluaisit jakaa niitä tännepän?

♥:llä Nea

2 kommenttia:

  1. Itse rakastan vaa tulla kotiin pitkän matkan jälkeen kun koira on oottamassa siellä mua. Matkan jälkee mennää vaa sängylle lepäämää ja syömää lihapastelijoita

    VastaaPoista
  2. Tulla kotia, heittää lökärit jalkaa, ottaa iso kupi llinen glögiä tai kahvia, tehä pussi popparia ja istuu koneen ääreen, parasta.

    VastaaPoista

Muistathan kommentoida asiallisesti! Kritiikkiä saa antaa, mutta anna se oikeassa muodossa. Pidetään yhdessä blogimme hyvässä kunnossa!
♥ Jenna ja Nea